Me gusta

luns, 19 de outubro de 2015

Luns 12 de outubro

Mi primera relación con una embajada se produce aquí en Addis. El 12 de octubre toda la comunidad española de Etiopia estamos invitados a la embajada de España a una comida. Y claro, allí fui. Había un montón de gente, la mayoría mayor que yo. La comida estaba muy rica y agradecí esos sabores de nuevo en mi paladar: gazpacho, paella, croquetas, jamón, queso. La gente con la que estuve ya la conocía de haber salido con ella algún día, pero me presentaron a algunas personas nuevas. No lo pasé mal del todo porque hay gente muy simpática, pero estos saraos no son lo mío. El discurso del embajador acabó con un ¡Viva España y viva el rey! y supongo que esa frase tendrá sentido diplomático, pero a mí me hace temblar las pantorrillas. Casi que prefería un ¡Viva el vino! de Rajoy. A la tarde volví al Teatro Nacional porque había un espectáculo flamenco en el que también colaboraban los bailarines del Fendika. Fue todo un lujo ver esa mezcla de estilos que se convirtieron en un solo grito de amor a la música y a la expresión artística.
A miña primeira relación cunha embaixada prodúcese aquí en Addis. O 12 de outubro toda a comunidade española de Etiopia estamos invitados á embaixada de España a unha comida. E claro, alí fun. Había unha chea de xente, a maioría maior que eu. A comida estaba moi rica e agradecín eses sabores de novo no meu paladar: gazpacho, paella, croquetas, xamón, queixo. A xente coa que estiven coñecíaa de saír con ela algún día, pero presentáronme a algunhas persoas novas. Non o pasei mal do todo porque hai xente moi simpática, pero estes saraos non son o meu. O discurso do embaixador acabou cun ¡Viva España e viva o rei! e supoño que esa frase terá sentido diplomático, pero a min faime tremer as pantorrillas. Case que prefería un ¡Viva o viño! de Rajoy. Á tarde volvín ao Teatro Nacional porque había un espectáculo flamenco no que tamén colaboraban os bailaríns do Fendika. Foi todo un luxo ver esa mestura de estilos que se converteron nun só grito de amor á música e á expresión artística.

2 comentarios: