Me gusta

martes, 13 de outubro de 2015

Os zocos

En la casa en la que vivo alguna antigua inquilina se dejó en lo alto de un armario unos zuecos blancos de piel, casi nuevos, como de enfermera. Un 40. Cuando camino por la calle cerca de casa me fijo en los pies de las mujeres descalzas que están pidiendo para ver cuál tiene el pie grande y hoy me he encontrado con una. Al verla corrí a casa, cogí los zuecos y bajé.  La busqué entre la gente y la vi. Me acerqué a ella y le enseñé los zuecos. No sabía cuál podía ser su reacción. Y cuando los vio se sentó rápidamente en el suelo de la acera y se los calzó. Me dijo gracias muchas veces con la cabeza, con su sonrisa y en su idioma. Llevaba a su espalda un niño pequeñito que me miraba sin gesticular. Le quedaban perfectos.
Na casa na que vivo algunha antiga inquilina deixouse no alto dun armario uns zocos brancos de pel, case novos, como de enfermeira. Un 40. Cando camiño pola rúa preto de casa fíxome nos pés das mulleres descalzas que están a pedir para ver cal tiña o pé grande e hoxe atopeime cunha. Ao vela corrín a casa, collín os zocos e baixei.Busqueina entre a xente e vina. Achegueime a ela e ensineillos. Non sabía cal podía ser a súa reacción. E cando os viu sentou rapidamente no chan da beirarrúa e calzounos. Díxome grazas moitas veces coa cabeza, co seu sorriso e no seu idioma. Levaba ás súas costas un neno pequeniño que me miraba sen xesticular. Quedábanlle perfectos

10 comentarios:

  1. Bravo Ux! Aí, pequenos xestos que cambian cousas.
    Oes, xa sei que tes pouco tempo de internet, pero o google translate vai moi mal! XD
    Bico forte!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. buf, que vergoña. Fíxeno onte a noite a todo correr antes de ir á cama e menudo desastre. Xa o millorei! ;)

      Eliminar
    2. ferpecto!! E de vergoña nada, oh! Enténdese que o acceso a internet éche reducido!
      Bicos

      Eliminar
  2. Con tanta precariedad me imagino que la impotencia debe ser mayuscula no?

    ResponderEliminar
  3. son contrastes gigantescos que no digiero todavía. se puede ayudar, pero hay muchísima gente pidiendo. tengo que meterme en algo de cooperación pero aún no me he puesto a ello :)

    ResponderEliminar
  4. Logo dis que non tés historias que contar! brava!

    ResponderEliminar
  5. Logo dis que non tés historias que contar! brava!

    ResponderEliminar
  6. Claro, seguro que podes facer algo como cooperante alí. Xa nos contarás.
    Escríbelle ao amigo de Gloria, que creo que está en cousas desas tamén, igual che pode axudar.
    Bicos :)

    ResponderEliminar
  7. Acabo de entrar por primera vez. Lo que cuentas me recuerda mucho a mi viaje a Casablanca. Otro mundo,no? Me alegro de que estés bien. Bicos

    ResponderEliminar
  8. Acabo de entrar por primera vez. Lo que cuentas me recuerda mucho a mi viaje a Casablanca. Otro mundo,no? Me alegro de que estés bien. Bicos

    ResponderEliminar